Vardagslyx !!

Jag har alltid i hela mitt liv velat duscha/bada på kvällarna och sett det som en självklarhet att man kan välja sånt, fram tills dess att jag fick barn. Nu duschar jag inte längre när jag vill, utan nu duschar jag när tillfället ges. Och lägligt nog så gjorde det de nu. Perfekt, jag ska ska ut på stan med mamma idag och ikväll fira Maria's 25 års dag :)

Ligger just nu i badet och gottar mig massor... Bara höra hur vattnet från kranen träffar de redan egentligen för fyllda badkaret är underbar !! Det är vardagslyx av nått !! Bara koppla bort allt barnskrik och Magnus för en sekund..
Dessvärre är det dax att lämna badet om exakt 5 minuter ;( måste hinna göra mig klar tills mamma kommer ca 20 över. Åå Izza ska kläs och bytas på och jag ska hinna få på mig kläder och ansiktet...

Men först....

...Bara ligga o blunda till nu tystnaden av precis ingeting ! Så underbart !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0