Grååååbo :D

Igår var vi på banken och skrev på alla papper på lån & de resterande på bostaden, så nu äger vi en 2-plans bostadsrätt i kära Gråbo :) kändes så skönt när vi fick alla nycklar och öppnade dörren för första gången, bortsätt från visningen då, men på visningen var jag högravid och 12 dagar över tiden så kollade inte allt för noga på den då, bara på själva innehållet.. Men inte så grundligt .. Igår bar vi in alla möbler mm. Och idag har vi hittills fått in 12 kartonger..
Lägenheten är helt tom i Alingsås nu och det pågår flyttstädning där, hyrde in en då jag har svårt att sköta de med Izabella och Magnus skruvar upp möbler här i Gråbo..

Jag tänkte att jag ska slänga upp lite bilder längre fram. När vi är lite mer iordning med allting å så :)

/z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0