Sjuk..

Med min vanliga (o)tur så har jag åkt på en dunderförkylning .. Åå denna gången ingick ALLT, halsont, feber, snorig, ont i kroppen, sömnproblem & yr.. Sen en graviditet på det med, den får man inte glömma... Allt blir liksom lite jobbigare och lite tyngre när man blir sjuk då..
Fast de är ändå tur i oturen att förkylningen kom nu så när jag är inne i en period då allt i graviditeten flyter på bra.. De gör att ja utöver sjukdomen mår toppen bra..

Idag är det 80 dagar kvar (egentligen igår eftersom klockan e över midnatt)
Hur son helst, 80 dagar kvar till BF som är den 30 Mars.. På min halvsysters födelsedag :) 13 dagar efter min födelsedag.. Kan tänka mig att den dagen kommer gå åt till att prata om bebisen och alla förväntningar som alla i våra familjer har..

Joanna, min brorsdotter va här i går och hon är nog den som längtar mest efter lilla bebisen.. Hon säger hela tiden MIN bebis, pratar om namn, älskar att sitta o pilla i barnkläderna i så :)
Hon kommer definitivt bli världens bästa kusin till bebis & även gudmor :D


Är det någon mer som är/har varit gravid som har några tips om hur man kan lyckas sova bättre om nätterna?
Jag vet att de är ett problem som hör ihop med graviditeten, men någon kanske har ett knep som passade för just den personen :)



Åå jag har väl inte glömt säga att jag redan har en liten bebis ? ;)
Min älskade lilla Daisy <3


Kommentarer
Postat av: Malin

Finns tyvärr inge bra knep, =( de ända som kan göra allt lite lättare är att ta en kudde och lägga under magen när du ligger på sidan, eller rulla ihop ett täcke och lägga från brösten, under magen, och sen mellan knäna, de kan göra de lite lättare att sova med lite avlastning.

2012-01-11 @ 08:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0