Överkänslig mot mjölk?

Jag har varit lite lätt beroende av äpple sen en tid tillbaka i graviditeten.. Samtidigt som jag har börjat att älska mjölk, innan har jag bar kunnat dricka mjölk under måltid men under ett tag har jag nu kunnat dricka mjölk hela tiden 24/7 ..
Hur som helst..
Min mage började balla ur totalt, låg o vred mig i magsmärtor.. Så jag tänkte att jag börjar plock bort först frukten, eftersom för mycket frukt kan ställa till de för magen..
Men det fortsatte, tog så bort mjölken och allting slutade direkt.. Jag mådde toppen igen :D
Så igår tog jag mig en tallrik Corn flakes.. Kanske lite dumt, men jag va sugen på de, och eftersom jag inte har druckit mjölk på så länge så va de liksom upp till bevis om de verkligen va pga mjölken..
Åå de va de garanterat..

Så nu e de svart på vitt..
Ingen mera mjölk...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0