Onsdag 25 januari

Herregud vad tiden går fort.
Ska vi se vad vi ska hitta på idag då..
Det lutar åt ett besök hos min älskade mormor, men får se.. De e rätt segt att åka kollektivt till Gråbo måste jag säga ;)
Om jag åker dit så lär det först bli en fika med bästa vännen :) och sedan middag hos mormor :)
Men som sagt, får se..

Det är rätt konstigt ändå, för ca 7 månader sen såg mitt liv helt annorlunda ut, ja hade precis blivit gravid och hade ett " litet gäng" som vi alltid umgicks med... Men under graviditeten har i stort sätt den samhörigheten försvunnit.. Riktigt tråkigt faktiskt.. Människor man har umgåtts med i över 4 år är bara borta.. Saknar dom !
Kanske bara e dax att inse att livet redan förändrats... Men när vi väl träffas känns allting som vanligt..

Fast under störta delen av graviditeten har jag förutom min familj haft bästaste Therese, om hon får räknas som utanför familj me tanke på att hon även är min sambos lillasyster (men hon är bara bäst ändå ! ) & självklart Erika <3


Har btw börjat kolla på en ny serie.. Känns lite som serien Ozzy gjorde för ett par år sen..
Hogan know best heter den.. Åå jag är heeeelt såld i den haha.. Så sjukt skön serie :-p

Nu börjar snart vakna med the voice..
De ska vi titta på, åå runt 8-8:30 lär vi somna om här.. ;)


Oxox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0