Måndag 16 januari

Bebisen s sömnrutiner börjar ta på mig nu. (jag vet att ni alla tänker - ; vänta bara" jajaja jag ska vänta, men sen har jag iallafall mitt barn i famnen ! )
Jag är super trött hela tiden. I vanligafall brukar bebis väcka mig runt 5:30-6:00 någongång, då är jag vaken ett par timmar tills bebisen somnar runt 10:00-10:30 sen brukar jag med somna om i någon timma..
Men idag väntas det besök hos barnmorskan 10:30 sen fika hemma hos Erika. Sen lär mig kropp vara heelt slut !
Mina fötter mår inte alltid helt 100 av när jag går för långt och fort..
Åå idag är det första gången min sambo inte ska med till bm, så då blir det en mysig promenad ner, de tar väl ca 30-40 minuter att gå i min takt jag håller just nu ;)
Skönt att Erika inte bor långt ifrån barnmorskemottagningen det blir lite som på vägen hem liksom.. Sen kommer jag gå å lägga mig för att sova direkt när jag kommer hem...

Jaja, nu ska jag krypa ner i sängen.. Två timmar kvar innan jag verkligen mååste gå upp, så nu tackar jag för mig för just nu..


Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0