Jävla idioter !!

Hoppas att ni är nöjda du, ni som har skrämt upp mig ang förlossningen..
De spelar ingen roll om ni själva har gått igenom det eller inte, allt ni säger tas åt mig ..!
Det gör mig sjukt jävla rädd och jag vill verkligen inte mera.. Jag har enbart känns riktig stark jävla rädsla en gång i mitt liv, åå detta är andra gången, att såfort förlossnings-snacket drar igång så känner jag hur hjärtat börjar pumpa på extra fort och svetten börjar rinna..!
Ni kanske skrattar åt detta, för de är inte ni som ska gå igenom det.
Åå ni andra som inte skrämmer upp mig, to late! Idioterna hann före...
Nu är jag livrädd ju mer dagarna går hur värre blir det.. Vill absolut inte inte gå in i februari, och ännu mindre in i mars !
Så ska det ju verkligen inte vara, längtan efter mitt och Magnus egna barn har börjat förvandlas till ett stort skräck-senarium...
Tack för det era jävla idioter !!!!!

Kommentarer
Postat av: Chiko

Gumman då, skit i dem. När den dagen kommer tror jag inte att du kommer tänka på hur förlossningen går/gick utan på den lilla miraklet som kommer till världen som läggs i din famn <3 Allt kommer gå galant tror jag, du är en stark kvinna & de vet du själv.

2012-01-17 @ 15:42:39
URL: http://angelica-angiee.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0