Hard Work

De blev en jobbarhelg för mig trots allt..
Fast kände igår kväll när jag var på jobbet att en hel jobbhelg inte riktigt funkar för mig längre..
Runt 19 låg jag i en soffa på jobbet och i stort sätt grät pga att min rygg höll på att gå av kändes det som.. Så detta är nog den sista långhelgs jobbandet jag gör innan bebisen är här.. För detta håller inte längre.. Vården är en tungt jobb redan som det är... Att då vara gravid i vecka 31 gör de inte lättare..
Jaja, nu ska jag kladda på lite smink och sen gå ut till bilen.. Tuvängen here I come ... 7-15 !!
Ikväll blir det Tacos & bingo med min älskling, vårat söndagsmys får då inte rubbas ! ;)
Oxox

Kommentarer
Postat av: Pia Svensson

Du får ta det lugnt med ryggen. Den måste ju vara frisk när babyn kommer och du får gå och bära



Pussis mamsen

2012-01-23 @ 11:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0