Fredag 27 januari

Löööööning today ;)
Fast de e inget direkt speciellt denna månaden.. Har ju jobbat mindre och mindre nu för varje månad så i januari lyckades jag skrapa upp 17,5 timmar, men jobbade nyårsafton kväll... De ger 100% ;)
Idag tänker jag åka och mysa hemma hos min mamma, hon är barnvakt åt mina två yngsta brorsbarn, eller aa barnvakt vet jag ju inte om man kan kalla de, hon sa åt barnens mamma att hon ville ha dom fredag-söndag.. Mysigt !
Men iallafall, åka hem till mamma och äta middag och ha fredagsmys.. Många år sen vi planerade ett fredagsmys tillsammans hehe :) ser jättemycket fram emot det :)
Vaknade nästan som ett barn på julafton idag haha..
Ska ner till stan först och köpa ett pussel till Oliver (äldsta brorsbarnet, 6 år i April) ungen är ju sjukt grym på pussel :-O smarta unge .. Likadant han är grym på Iphonen , han lär mig hur man spelar olika spel... Haha.. Snutten :)
Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0