Älskar vädret :)

Vaknade väääldigt sent idag, bebisen i magen ville ge sin mamma en liten sovmorgon, inte mig emot ;D Så spärrade upp ögonen11:20 ungefär.. Älsklingen serverade frukosten idag, 1 fralla med ost och skinka. Ok han hade gjort två var som jag i vanliga fall hade tryckt i mig utan problem, men sen ca 1 vecka tillbaka så har aptiten avtagit, eller inte själva aptiten.jag blir ju fortfarande hungrig och mitt hemska hunger-humör lever sig kvar än, men jag kan inte äta lika mycket.. Åå det tackar jag bebis för :D Till frukosten blev det en stor kanna vatten, tål ju inte mjölk längre och saft har blivit alldeles för sött för mig på sista tiden, så vatten är bra :) Hur som helst efter frukosten kände jag för en lång promenad med hunden. Pga min förkylning jag har legat i så har hennes promenader blivit drabbade :( men idag då, tog med mig sambon och vovven för att gå en lååååångis, men när vi kom utanför dörren började vovven darra minst lika mycket som vi..så promenaden slutade på ca 40 minuter istället.. Alltid nått :) Lite underligt ; när vi var hos bm den 19 dec så vägde jag __,_ och under denna snart månaden jag inte har varit där så hade jag sist jag vägde mig gått upp 3 kg, å så spräckte jag de taket jag själv hade satt upp, mer än så ville jag inte väga.. Dessa 3 kilona gjorde att jag helt o hållet slutade tänka på vad jag åt och hur mycket/lite jag rörde på mig.. Ställde mig iallafall på vågen igårkväll (varför?!) Det visade sig att jag har gått ner 2 av dessa 3 kilon :D GRAVID-LYCKAA !!! Nu ska jag försöka hitta ett gått recept på pasta m kyckling i en krämig vitlöks & chilisås.. Åå nu kurrar magen :) Vad blir det för middag hemma hos er idag? :) Xoxo

Kommentarer
Postat av: Sojkas framtid - Ann-Sofie mamma till Isak

Tack så mycket! :)

Nu följer jag din med!

Kram!♥

2012-01-15 @ 12:08:34
URL: http://www.finest.se/sojkasframtid

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0