Vååååår ?

Känns helt klart som att våren är här nu , dock kollade jag vädret förut.. Snöblandat regn måndag . Regn tisdag. Snöblandat onsdag & regn torsdag.. Fast min väder app brukar aldrig ha rätt, så de tror vi inte att den har nu heller :D
Meeeera sol !
Man blir så mycket gladare på något sätt :) dess värre har jag varit inne precis Heeela dagen.. Känner mig så oerhört trött hela tiden =/ kan gå ut med vovven i typ 30 min, men ändå när jag kommer in så vill min kropp sova.. Får tvinga den att vara vaken, men då kommer huvudvärken o så istället =/
Hmm..

Nu ska Daisy få komma ut på en promenad med mig. M ska inte behöva ta henne hela dagen när han är sjuk...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0