Trött?

Jag får börja med att be om ursäkt för mitt inlägg igår.. Va arg och förbannad och behövde få ut mig allt någonstans..
Hur som helst..


Vaknade för snart 20 minuter sen.. Är fortfarande supertrött men kan verkligen inte sova :( har jätteont i vänster sidan på hela överkroppen, från midjan upp till nacken.. Vilket gör att jag inte kan somna om..
Så idag blev de en ännu tidigare uppgång än vad kroppen är van vid =(

Älsklingen och Daisy ligger just nu och snarkar ikapp.. Funderar på om jag ska flytta upp Daisy från fotändan upp till huvudändan för att mysa lite.. Men nä, blir så varmt och jävligt.. Hon trivs bättre där nere vid fötterna ..

Ja, nu börjar jag få slut på ord här..
Blir nog nått mera inlägg snart om jag inte lyckas somna, men de lär ju inte hända =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0