Måndag igen..

Ja, då startar vi en ny vecka nu då..
Jag tycker inte om måndagar nu när jag bara går hemma. Det var bättre när jag läste till usk eller jobbade. Även om måndagen var svår att komma upp till så gjorde man ändå någonting som fick den att gå.. Nu sitter jag bara hemma i väntar på att M ska komma hem från jobbet.. Städar lgh typ 1 miljon gånger i veckan.. Allt för att slippa vara rastlös.. Eftersom jag är en typ översocial människa så är det grymt svårt att gå ifrån att alltid ha haft folk runt mig till de här, ensam och gravid hela dagarna. De är absolut inte synd om mig på nått sätt att jag är gravid. Verkligen inte så jag menar.. Älskar min mage o bebisen där i. Men inte de som sen drar med sig..

Jaja, blev en tidig morgon idag med.. Fattar inte hur jag pallar att vara vaken vid denna tiden varje dag. Sova har liksom varit det jag har varit bäst på under mitt liv ;)
Men men..

Om ett par timmar kommer Erika hit :) då blir det frukostmys på hög nivå !
Innan de ska jag ha hunnit plocka lite här hemma, tvätta, gå bort o handla och även duscha.. (vovven får sin promenad till affären )


Nu ska jag försöka sparka upp M så jag kan få kolla på tv i sovrummet, orkar inte gå ut i storarummet för att sitta där i ca 30 min ;)
Nog för att mina långa sovmorgonar är bort, men latmasken finns då kvar ;)


Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0