Magsjuka..

Nu har även magsjukan hittat hem till oss då=/
M ligger och mår jättedåligt..
Jag har stängt in mig i sovrummet.. Vägrar åka på nått sånt nu när jag har 36 dagar kvar av graviditeten.. Så M får hålla sig där ute.. Dock är det väldigt svårt då jag gärna pysslar om när någon är sjuk.. Men att typ bo inne på toa känner jag inte för.. Va borta och handlade lite förut, nyponsoppa och sånt till sjuklingen.. Det känns nu i ryggen..

Sen blir jag så trött på folk, hade dom aldrig sett en gravid innan ?! För fy fan vad folk stirrade på mig.. Okej jag e fet som en blåval, vaggar som en pingvin & ser ut som ett spöke (då ja inte använder smink när ja bara e hemma på dagarna) men för de så tycker inte jag att ja ska behöva bli utstuderad ?!

Hm, jahaja nu kallar sjuklingen på mig..

Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0