Maaat

Åt frukost för ett par timmar sen och nu skriker bebis efter mera mat, så ska nog sno M's ena matlåda tror jag, om jag inte minns helt fel så ska de nog vara krovstroganoff m ris i den. MUMS !

Idag lär ser bli soffhäng hela kvällen, men paus för middagslagning. Kanske åka iväg och köpa lite godis med.. Annars så är soffan bokad nu hela kvällen !
Ligger just nu och kollar på Pretty little liars. Så jäkla bra serie är det. Får ni chansen så se den !
Har sett ca 15 avsnitt av den. Men ska börja om på första avsnitten idag eller imorgon då Magnus tycker att jag har sett för mycket under dagarna så han har missat alldeles för mycket ;)
Inte mig emot att få se om allt igen ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0