Kääärlek !

Den 28 september 2003.
Jag hade varit hemma konstant sen den 13 januari 2003 då min morfar gick bort, hade ingen lust ned att träffa vännerna och ännu mindre gå till skolan.. Mamma försökte precis ALLT för att få mig att gå ut, men jag vägrade.
Men den 28 September samma år fick min vän Emelie nog. Hon bankade på hemma hos mig och tvingade ut mig. Vi bestämde oss för att gå upp till Annesjön (ca 3,5km) så vi började gå. Jag var inte helt nöjd kan jag erkänna.
När vi väl kom upp till sjön var det väldigt mycket folk. Fast för mig fanns det 3 nya ansikten. Min halvbrors kompisar bl.a. Magnus. Vi pratade inte speciellt mycket den kvällen. Men började umgås mer och mer, vi blev bästa vänner (jag blev då tsm med hans bästa vän) men ju mer jag och Magnus umgicks så började känslorna komma ( tro mig, vi försökte båda två att stänga av dom) vi fortsatte att enbart vara bästa vänner bra längre. Jag sov mycket hemma hos honom, som VÄNNER.
Men tillslut gick det inte att hålla tillbaka känslorna och vi blev ett par.. Det var inte många som var imponerade av Magnus val av tjej och likadant tvärtom. Magnus vänner varnade honom gång på gång att gå ifrån mig. Jag skulle bara såra honom. (vilket jag har gjort ett par gånger, inget jag är direkt stolt över men alla har väl varit 14-16 år ! )

Oktober 2007 flyttade vi ihop & i Mars 2012 väntar vi vårt första barn :)

Jag har aldrig varit lyckligare än vad jag är nu !
Bättre pappa till mitt barn skulle jag aldrig kunna hitta !

Zara-Emma Marianne (Norberg) Svensson <3 Magnus Lennart Peterson




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0