Ingen bra morgon !

Vaknade och fick mig en chock, rädslan spred sig i hela kroppen på mig.. Sprang in på toaletten.. Men så kom de en så mysig spark och rörelse från magen.. UNDERBART !!
Men var fortfarande nojig, men de börjar lugna ner sig nu.. Som tur är..


I samma sekund om jag fick sparken i magen började jag tänka på hur många människor jag saknar egentligen.. Åå det är en hel del, men jag är alldeles för stolt för att berätta det för någon..
Men den jag saknar mest av alla är nog storebror.. Snart 3 månader sen... Han får ta och komma hem nu !
Sitter just nu och väntar på att min älskade Therese ska höra av sig, så jag vet om det blir någon kycklingpanini eller inte ;) börjar bli sjukt sugen på de nu ;)
Nu ska jag lägga mig i sängen lite till åå mysa med bebisen i magen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0