Små Depp

Asså fan vad jag hatar vintern ! Jag hatar snön, minusgraderna, alla tjocka kläder, mössa, vantar och verkligen nu sen man har fått en bebis.då är det ju ett helt äventyr att få på henne kläderna , pack ner i vagnen, mössa vantar och allt under gap & skrik.. Så jag säger nej till vintern ! Den är skit !

Fast snart är det julafton ! Älskar julafton ! Hela familjen samlad med go mat , paket & en underbar stämning. Fast förra året va den skit, storebror M va inte med av olika anledningar kunde han inte ta sig hem till mormor på något sätt. Och i år kommer inte Joanna komma ! Pisssssss ! Jag har verkligen längtat efter den 21 dec då de va sagt att hon skulle komma hem. Men icke sa Nicke. Hon kommer till Sverige/Stockholm 22 dec men åker till Sydafrika 24. Super roligt för henne ! Ett sånt jävla äventyr men jag e så gammaldags och anser att en jul utan familjen kan lika gärna kvitta..
Jag och Joanna som alltid träffas några timmar innan själva julen börjar i våran familj. Så har vi alltid gjort. Men inte i år Inte. I år ska vi tydligen vara "vuxna" och se julen i från nya ögon.. Jaja de får gå ..
Jag har henne via viber :) underbart !
Min fina älskade lilla tjej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0