Jobb..

Varit och jobbat lite idag. Nog för att jag är mammaledig men lite extra pengar i kassan sitter ju aldrig fel..

Så idag blev det ett pass 7-14. Det var en mycket snurrig dag. (Jobbar på äldreboende - demens avdelning) men eftersom jag älskar mitt jobb så tycker jag bara att det är mysigt :) dock är det lite jobbig när människorna vänder på humöret och blir aggressiva istället.. Det är inget kul :( men hur som helst.

Efter jobbet stod Victor utanför och väntade på mig, han va så gullig att han körde mig hem idag :) skönt det, Magnus kunde inte hämta idag, men då kommer vänner till undsättning :)

När jag kom hem la jag mig i soffan. Kände mig som en klubbad säl. Sjukt trött och kunde bara inte röra mig . Så somnade i ca 20 minuter. De räckte för att humöret skulle komma tillbaka :)

Började Natta Izabella vid 18:30 som vanligt, och hon somnade som vanligt väldigt snabbt. Men vaknade när jag flyttade över henne till sin säng .. Så nu leker hon för fullt här och mina ögon går i kors snart.. Varför vill min unge inte sova.. Jag vill ju sova..

Kanske ska fjäska med Magnus så an tar nattningen idag så jag kan få lägga mig och sova ;) fast Nää.. Han har ställt upp och haft Izabella ENSAM så fruktansvärt mycket den senaste tiden.. Så de lilla jag klarar av vill jag allt göra med :))

/z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0