4 månader

I söndags blev min lilla Izabella 4 månader , vart tar tiden vägen liksom? Känns som att det var igår jag blev gravid och nu är hon redan så stor .. Älskar varje dag av mitt "nya" liv som mamma !
Allas bullshit om att livet skulle ta slut kan ju bara dra nått gammalt över sig ! Mitt liv började Torsdagen den 12 April 2012 !
Att vakna varje morgon av att Izabella ligger och skrattar eller pratar med mig är en änglagåva ! Jag har aldrig i mitt liv fått uppleva den känslan innan. Jag kommer tills den dagen jag dör ge Izza allt jag kan och lite där till. Självklart ska hon lära sig att saker inte alltid kommer till en utan ibland måste man gå och hämta sin lycka med.

Min egna lilla familj jag har med Magnus Izabella och Daisy är det finaste jag har ! Jag förstår inte hur någon kan offra sin familj. Jag skulle aldrig kunna se mig själv i spegeln och jag visste att jag skulle ja gjort någonting som skulle ha fört Izza ifrån mig, ALDRIG ! Hon är min klippa i allt ! Är jag ledsen, glad , orolig, irriterad , ja vad som helst så är det med henne i min famn jag finner lyckan igen.

Alla gånger jag har blivit sviken eller sårad i mitt liv blev som bortblåst när jag fick upp Izabella på mitt bröst för första gången ! Och sen den dagen lovade jag mig själv att ALDRIG göra detta lilla barn illa på något sätt ..
Vem är jag utan henne ?

/ z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0