Vad mer kan jag göra ?

Jag rör på mig mycket, ute och går, trappor osv. Jag trycker i mig ananas (mest för att det är gott, men de ska tydligen hjälpa livmodern att mjukna eller nått) och jag äter kryddstark mat.. Men de resulterar bara i att magen ballar ut lite när den känner för det..
Finns det några mera tips?

Jag försöker se ljust på graviditeten nu de sista men det går bara inte.. Börjar tröttna.. Speciellt på dom jag skrev om tidigare som helt plötsligt börjar höra av sig nu.. Jag har ingen tid för er nu, och ännu mindre sen när våran skatt är här.. Jag behöver inte människor som enbart finns & ställer upp när den är på väg en lite bebis.. Så snälla, sluta höra av er istället.. Ni är bara så sjukt pinsamma..

Nu till lite mer intressanta? saker.. Gick igenom alla våra bebiskläder förut.. Ooherregud vad kläder vi har samlat på oss.. Så mycket att det inte ens får plats i våran byta vi har köpt för att ha våra barnkläder.. Vi har byggt ett berg av kläder ovanpå byrån även en full blå Ikea kasse och även då i våran byrå såklart..
Hm, när bebisen har vuxit till sig lite så blir det till att hyra ett bord på en loppis och göra sig av med kläderna ;-)

/z

Nu kom dammsugaren med oxå ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

De är sorgligt med sånna människor som hör av sig i slutet,åå värre blir de när bebis kommer =( Man duger väldigt bra när man har en bebis =( Man blir bara såå ledsen. Men man får verkligen veta vilka som är äkta vänner å vilka som är falska...tråkigt men sant... de var ledsamt i början nu känner jag mig faktiskt glad att jag fick inse vilka dom falska var och inte behöver ödsla tid eller energi på dom..!

kram

2012-04-07 @ 08:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0