Usch och fy

... För denna natten..
Eftersom jag var så orolig igår (men allt slutade bra) våran barnmorskan ringde och kallade in oss på ett akut ultraljud för att hon misstänkte att jag hade för lite fostervatten, å som i sin tur skulle behöva leda till ett akut snitt..
Men efter ultraljudet såg allting bra ut. De fanns okej med vatten.. Moderkakan har börjat sina lite. Men de gör den ju naturligt 40+0..

Hur som helst, jag har alltid haft problem med oro/stress mage.. Blir jag stressad så ligger jag och krampar för jag har så ont.. Gjorde även de igår kväll när stressen och paniken från UL hade släppt.. Och det resulterade i att min sömn denna natt inte har varit helt på topp.. Har vaknat en gång i timman fram till 4:20 gå va de kissepaus o efter de för värkar fram tills nu =/ yey !
Asså jag tar gärna smärtan, om det resulterar i att bebisen kommer .. Inte bara för att..
Nu har jag legat vaken i lite mer än 2 Tim å har nu även fått ont i magen för att jag är hungrig ..
M's klocka ringde precis så när han går upp så ska jag ta mig en smörgås..

Uppdaterar mera sen. (jobbigt att göra de via mobilen )

/z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0