" ser du inte dina egna fötter? Haha" - KUUL !!!!

Som ni märker så börjar uppdaterandet bli sämre och sämre.. Ska försöka bättra mig. Men har liksom inte speciellt mycket att skriva om just nu faktiskt. Är rätt trött på i stort sätt allting just nu..
Å speciellt frågan " fortfarande gravid?" som att det inte syns eller ??!
Sluta fråga dumma frågor !! Detta barnet verkar trivas bra i magen på mig och det finns inga direkta tankar hos den att vilja komma ut..

Till detta med graviditet ; är det okej att säga att man hatar att vara gravid eller anses man som en dålig människa då?
För i så fall är jag en väldigt dålig människa för jag verkligen hatar det !! I början längtade jag efter att magen skulle börja ta fart ock synas.. Köpte mamma kläder & bara njöt - trodde jag !
Njöt jag verkligen av att behöva gå i M's slitna arbetar tröjor då de är / va de ända bekväma, å till de matchar jag med ett par urtvättade mysbyxor med hål i ..
För de där mamma kläderna är varken bekväma eller snygga så vad ska jag med dom till ?
För mig är magen bara ivägen hela tiden och jag får massa dumma "skämt" om den .. - "oj tar magen emot" "jag såg dig inte, trodde de va magen som va ute och gick själv, men där är du med "
Inte roliga någonstans ! Snarare tvärtom !!
Jag har "peppar peppar" haft en väldigt lätt graviditet.. Inga problem alls faktiskt, så bara för de så blir väl förlossningen ett helvete ;) .. Men hur som helst.. Jag har väl egentligen inte rätt att klaga , men jag gör det ändå. För det är enligt min mening inte alls nått att njuta av..

återgår nu till sängen & min skönhetssömn ;)

/z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0