Lördag !

Åååå, haft en toppen lördag :) Izza väckte mig runt 9, tiiiidigt ! Hon brukar väcka oss runt 10-11 någon gång .. Då blev de att ge henne lite mat och en massa mys tills pappa vaknade kl 10.. Då blev de dom två som myste mesans jag gick upp o pillade lite med alla hennes kläder o så.
Runt 12 tiden kom Joanna & Marcus på frukost/lunch . Mötte sedan upp mamma och mormor i Alingsås för lite shopping, Izza och pappa tog då en promenad med Acke, Michaela & deras son Hugo i nolhagaparken...
När jag kom hem runt 16 efter att varit borta från Izza i ungefär 3 timmar så kom nästan tårarna när jag såg henne igen. Så mesig man blir :-p
Åå de kändes i boobisarna att jag hade varit ifrån henne, så de blev att mata henne och efter det pumpa ut resten. 60ml lyckades jag få ur !

Middag åt vi hos Acke och Michaela, grillat ! MUMMA !! :D
Kvällen avslutades hos M's föräldrar :)

Nu sitter jag i bilen på väg hem.. Är sjukt trött så hoppas verkligen att Izabella tänker ha en bra kväll/natt nu..

/z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0