Kossa !

Okej, nu är jag trött på att bara vara en mjölkmaskin ! Jag gör inget annat än att matar Izabella. Verkar som att man inte får klaga på att man ammar då de e så många som inte kan. Men jag klagar inte på själva amningen, utan på all tid som den egentligen tar. Klart att Izabella är värd all min tid. Men jag är faktiskt människa med.
Pratade med Sarah om just detta vad man kan göra åt det. Åå hon varvade utpumpad mjölk med amning. Fick massa bra tips av henne , Tack Sarah !
Så ska köpa mig en tuttepump idag. Några tips på vilka som är bra? Funderar lite på MAM's ..

Igår var det en lyckans dag :)
Vann en budgivning , så ska skriva kontrakt idag :D
Åker till mäklaren direkt efter vi har varit på sjukhuset med Izabella :) åååååå så underbart att det äntligen vad våran tur ! Uppdaterar mera sen ang kontraktskrivningen :)

/z


Kommentarer
Postat av: Sara

Ingen fara :) jag hade philips avent manuella handpump. Hur bra som helst! Gör inte ont alls :)

2012-04-20 @ 06:44:28
URL: http://saracaroliine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0