+ 4

Ja så sant som det är sagt..
Idag får har vi gått 4 dagar över tiden. Men dagen har knappt börjat..
Men nu får inte bebisen kommer förrän imorgon em/kväll..
Har nämligen köpt mig en ny telefon som ska komma imorgon.. Åå de kan jag inte ligga på BB när den kommer ..
Men bara för det så är det väl då bebisen har planerat att komma.. SÅKLART !
Men hellre bebisen än mobilen faktiskt ;)

Jag har beställt en IPhone 4s vit med abonnemang hos Telia..
Samma beställning hos Tele2 skulle ge mig en väntetid på 6-8 veckor .. Och skulle jag beställa via 3 så skulle väntetiden landa på 1-2 veckor.. Men min beställning från Telia tar 2 dagar.. 2 !! ;)
Billigast är inte alltid bäst ;)
Hejja Telia :D

/z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0