+ 10

And still no baby...

Varit på en liten shoppingrunda med Joanna idag .. Blev en sväng till Allum.. Köpte en tröja, hårfärg & tandborstar som ska ner i BB väskan :-p

Nu är snart Joanna klar med att lägga i hårfärgen i mitt hår, blonda slingor .. Får väl se hur de blir :-p

Nu ringde M oxå, han har varit och kollat på IFK-Göteborgs hemma premiär som gick sådär bra.. 1-2 till IFK-Norrköping .. Pga en feldömd straff.. Men men, de e sånt som händer i sportens värld.. Ingen ide att hänga upp sig på de nu.. Tråkigt bara att de va de som avgjorde.. :(
Men nu är han iallafall på väg till McDonalds å köpa middag till oss.. Tröttnat så mkt på allt nu att jag inte ena bryr mig om vad jag äter längre.. Usch..

/z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0