Värsta mötet på länge !

Haft ett möte med mina lärare idag... Jag själv känner att jag inte har gått in hel hjärtat denna sista terminen vilket gör att ingenting jag har gjort har varit bra nog... Vilket visar sig i betygen.. Egentligen förstår jag inte varför jag har gjort såhär, jag är egentligen rätt duktig i skolan.. När jag har vilja och motervationen..
Kom iallafall överens med mina lärare att jag ska gå ut i denna praktiken som börjar på måndag och sen delar vi åsikter.. dom tycker att jag ska göra ett avbrott i psykriatrin ( omfattar 3 kurser) medans jag totalvägrar.. jag vägrar hoppa av 5 veckor innan jag är klar med skolan för denna gången...... Då vill jag hellre gå kvar, kanske få IG men då kan jag ändå tenta upp de.. gör jag ett avbrott så måste jag GÅ OM hela sista terminen åå de känner jag inte för direkt..
Men nu e frågan hur gör man? Står man på sig och säger ifrån, eller låter man dom bestämma.. dom borde ju veta bäst eftersom dom har varit lärare i alla dessa år... hmmm.....
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0