Sömning

Jobbat ikväll då :) Skulle egentligen börjat 14, men blev inringd så det blev jobb melln 13-21 idag :)
Älsklingen hämtade mig på jobbet, så åkte vi till donken för att hinna äta någonting innan läggdax.. Vet att det är sjukt onyttigt att göra så, speciellt under en graviditet då man går upp i vikt för minsta lilla kalori man får i sig.. men skit samma..
Imorgon är det föreläsning precis heela dagen om psyktriatri.. =/ 10:15-16:00, men får glädja mig åt att det är i alingsås så jag slipper att ta mig iväg till Lerum/göteborg eller liknade, jag blir kvar på hemmaplan :D
Ååå ni anar inte hur skönt det var att träffa alla på jobbet idag.. : LYCKA !
Slänger in en bil på en mycket trött Daisy nere i skåne i somras..
Bara älskar denna bilden just för att Daisy har ALLTID sovit under mitt täcke sen vi köpte henne. Men så just denna sommaren sov Daisy två nätter inne i Tessans rum. Och denna bilden togs samma dag som Tessan hade åkt hem, men Daisy ville inte inse detutan hon la sig troget i Tessans säng för att vänta in henne... Men hon kom inte tillbaka =(
Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0