ojoj..

Att jag ens har kvar mina läsare så dålig som jag har blivit på att uppdatera.. Det finns så mycket jag vill skriva.. tex om att vi va på vårt första rul (ultraljud) igår :D Men det tänker jag skriva om sen i ett eget inlägg.. Just nu så sitter jag och internet-shoppar lite till bebis :) Just nu sitter jag och kollar på ZARA.com 's utbud på barnkläder.. Nackdelen är bara att ZARA har vääldigt dyra kläder.. och det känns ovärt att köpa en overall hos dom för 399:- när man kan köpa en liknande på HM för 199:- .. Får väl se vad jag hittar på :) Har även varit inne på ifkgoteborg.se för att klicka hem lite produkter jag har kollat på länge nu :)Egentligen kanske jag ska vänta tills EFTER Ullared trippen för att se vad dom har för kul där nere.. Jaja, nu kurrar magen.. Dax för frukost :) Sen blir det praktiken ikväll igen.. :) 14:30-22:00 :D Trivs som fisken i vattnet :D

Kommentarer
Postat av: Michelle von Walden - Gravid!! <3

Svar: Babyskyddet kostade 799:- och är från Fisher Price fanns ett annat (okänt märke tror jag) för 399:-



Ja de fanns de mesta man behöver babygym, babysitter, nappflaskor, nappar, amningspumpar, biltillbehör, gosedjur, påslakan, allt för sängen och bäddningen. Och även olika märken, prisklasser och bra utbud. De enda vi inte fick med oss som vi skulle köpt var en vagn och spjälskydd men just den dagen var nästan alla spjälskydden slut.



Har du några fler frågor är de bara fråga på :)

2011-10-20 @ 17:03:08
URL: http://hannahmiichelle.blogg.se/
Postat av: Pia Svensson

Hej gumman

skall bli roligt att titta på bilden



kramis

mamsen

2011-10-21 @ 13:17:21
Postat av: leenaa :)

Okeej usch då fyfan <3 jag kände ju inte ens honom.. Björn förstog inte heller varför han skulle vilja ta livet av sig.. :((

2011-10-22 @ 13:24:20
URL: http://lenalindroth.blogg.se/
Postat av: Michelle von Walden - Gravid!! <3

Babygymmet kostade 349:-, de finns massor med grejer där nere i olika prisklasser och så. "Sämsta" utbudet var kläder när vi var nere men då kikade vi knappt där heller då vi åkte ner för att handla sakerna vi behövde. Kan ju säga att vi la 2000kr på ALLA bebissaker vi köpte! :)

2011-10-23 @ 16:04:00
URL: http://hannahmiichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0