Joooobb !! =D

somnade jättefort igår så de blev inga bilder då heller :( Nu måste jag ta o skärpa mig !
Vaknade för ca 20 minuter sen (blev en hääärlig sovmorgon) får passa på att sova länge nu medans jag kan :D Hur som heslt, hade missat samtal från bemanningspoolen (som har hand om alla vårdens vikarier i lerums kommun) så jag trodde att det passet resan var tillsatt, men icke då :D jag ringde när jag vaknade och det fanns kvar ! ÄNTLIGEN ! var så sjukt länge sen jag jobbade.. Vem vet, det kanske är skit jobbigt att arbeta nu., Menar min kropp är ju inte alls van vid att arbete fysikt, i skolan arbetar man bara med huvudet hela dagarna. Men skit samma..  Jag bara Ääääälskar att vara med mina gamlingar och mysa hur mycket som helst, hela kvällen ! Så det ska bli kul att träffa både kollegor & gamlingar ikväll :) 14-21 :D (galet hur någon kan bli så överdrivet glad för ett pass :P haha)
Nu till lite roligare saker, BILDER :D


Vagnen inne i affären, mycket tillbehör blev det tillslut :P

Bäbbad och klar :D

Liten och smidig :)
Ååå är såååå nöjd med vagen.. Kanske köpte den lite tidigt, men va f*n nu slipper jag tänka på att behöva kolla på vagn och så... ;)
XoXo

Kommentarer
Postat av: leenaa :)

nawww :D

du har redan bäddat den :P <3

2011-10-05 @ 21:47:57
URL: http://lenalindroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0