Onsdag 2 november

Shhit tänk att vi redan är inne i november, detta året har bara sprungit förbi.. Liksom de va ju inte länge sen jag och min sabo fick reda på att vi skulle bli föräldrar, men de va 5 månader sen.. Shiit.. Det betyder att jag snart har tagit mig igenom halva denna delen på denna resan.. Den är varit underbart.. bortsätt från illamåendet då (Men det är sååå väääärt det)
Vi hade vårat andra ultraljud igår för att kolla könet på den lille krabaten i magen, men nää de ville inte bebis visa denna gången heller =P Så nu ger vi nog upp o kolla de där, det är nog inte meningen att vi ska veta om de.. Fast jag vill ju ändå göra ett 3d ultraljud bara för att det blir så sjukt bra bilder... Får väl se hur det blir =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0