jobb jobb jobb och åter jobb..

är snart på sista dagen av min lång-jobbar-helg och det känns i både fötter och rygg ska jag säga er.. en lång-jobbar-helg består av 8 tim fredag lördag och söndag.. Kanske för er inte låter speciellt ansträngande men gå själv in och jobba 24 timmar i stöten på ett äldreboende och kom o säg att det inte är nått speciellt. Släng gärna in en 23 v gravidmage, rygg och allt vad det innebär. Kan säga att det gör gött jävla ont när man kommer hem på kvällarna...
Hur som heslt så kommer inte ja kunna vila till ryggen förrän tidigast tisdag kväll..
Jobb imorgon med, och sen på lördag blir det en heldag på ullared.. (Igen) =)
Nu blir det att krypa ner i sängen ett par timmar tills klockan väcker mig imorgon 6:00 *tummen upp*
Ååå måste bara säga att jag ääälskar att vara gravid.. mitt dåliga humör, ständiga sockersug & min ryggvärk gör graviditeten bara ännu mer underbar ! :D Tack kära bebis :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0