Höstmys med Therese <3

Efter min lång-jobbarhelg så passade det alldeles utmärkt bra att pressa in en heldag med Tessan..
Hon kom upp till alingsås :)
Vi gick in och ut i nästan alla affärer tror jag, både lunchade och fikade :)
Så mysigt..
Vi satt och pratade en hel del om bebis och insåg båda två hur mycket vi längtar =)
Hon är världens äbsolut bästa ! Ett liv utan Tessan skulle betyda ett liv på psyket.. Så mycket hon har hjälpt & hjälper mig i mitt liv.. Allt jag tynger mig slänger jag över på henne, utan att egentligen inse att de betyder att jag tynger ner henne med.. Men vi klarar allt tillsamman ! min stjärna <3

Nu ska jag putta på magnus så vi kan börja med maten :)
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0