Fredag 4 november

Är fortfarande helt chockad av att vi är inne i november.. :S Men det är lite skönt med, det betyder att detta året snart är över och att 2012 är på ingång.. åå 2012 betyder BEBIIIS :D
Just nu halvsitter/ligger jag i sängen, skulle ta på mig ett par leggings samtidigt som hunden hoppade upp på mig, ramlade ner i soffan men fick soffkanten RAKT på mitt sår.. forsade ut blod typ och nu gör det sjuktont.. Men det är bara att bita ihop.. Det blir bättre snart... hoppas jag...
Iaf, hunden måste ut o jag ska bli klar så att jag hinner med 12:10 bussen hemifrån, ska möta min favorit i hela världen, Tessan :P Vi ska fika & luncha i lerum :) Myspys..
Sen i knäll/natt ska har jag praktik.. 16:30-9:00.. men det är sovade natt, så ska väl inte klaga egentligen.. Men det är sjukt svårt att somna utav Magnus & Daisy i sängen med mig.. Men jag har iaf bebis med mig ;P
Får ligga och läsa eller nått istället :) Det måste väl gå :P
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0