Ååå

Dessa hormonerna kommer ta död på mig.. Jag är så jävla trött på mig själv, att jag kan bli sur och grinig för absolut INGENTING och på nått sätt förväntar mig att personen jag blir sur på förstår..

Idag är en sån dag jag är trött på allt som har med graviditeten att göra..
Jag vill sätta mig på ballkongen med en kopp kaffe och en cigarett !
Jag vill ha en helg då jag kan ta ett glas vin och mysa med mina vänner..
Åååå!!!
Men samtidigt så fort jag bara tänker på bebis i magen så försvinner allt som har med cigg och alkohol att göra..
Längtar så till min knoddis..! 

Vi ska bli en familj ! <3

Kommentarer
Postat av: leena!

När knodden slutat amma så får vi ta ett glas vin, ta det lungt och bara ha kul :P



Meeeeen det har vi inte tid med nu :D Jag vill leka med bebis :D

2011-11-10 @ 17:34:23
URL: http://lenalindroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0