Nyårs uppdateringen

Bättre sent än aldrig ;)


Dagen började med att jag stressade precis hela tiden för att hinna med sminkningen, håruppsättningen och valet av kläderna..
När vi kom hem till björn runt 18 tiden möttes vi av välkomsdrink och förrätt som Maria och hennes pojkvän björn hade gjort :)
Varmrätten stod jag och magnus för, fast det var jag som lagade den, (mormor gamla recept :))
Efterrätten blev marshmelwos, jordbubbar och annans dobbade i chokladfontänen :)
Kvällen var jättebra, drock drack jag bara 2 cider och ett glas vin.. Vem vill vakna bakfull in i det nya året ;) haha
Strax innan 12 slaget satt vi oss i bilen och åkte upp till en sjö som ligger ca 1-2 km ifrån björn för att smälla av "tårtan" björn, Magnus & Björn hade köpt för närmare 3000.. hmm inte värd dom pengarna kan jag ju säga ;) haha (OBS - Eddy var nykter, så det var han som körde så ingen tror att de va rättfylla eller så! )

Nu kommer det lite bilder från nyårsafton




Välkomsdrinken :)



Drinken + förrätten :)



Förrätten :)



Mingel innan maten :)



Förbereder huvudrätten :)



Den gick åt fort :) (kyckling gratäng)



Jag, Björn & Maria



Therese & Jag



Efterrätten :)







Jag och älsklingen <3



Fyrverkerierna :)




Älsklingen påväg in från sjön (där vi ställt raketerna)



Linda och Tobias



Maria & Jag runt 12 slaget



Jag & Therese



Jag och Therese



Gruppbild på tjejerna :)



Timon & Pumba <3



Björn försöker trycka i min chips (vilket jag inte äter, och inte gjort på flera flera år) haha



Linda :)



En mycket glad jag :) (och kom ihåg jag var faktiskt nykter )




Det var lite från nyårsafton, känns lite segt att lägga ut sådär 200 bilder :P Men det kommer komma upp flera bilder, blev nästan inga på Lena & Björn i detta inlägget, dom som höll i festen och firandet :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0