Lycklig :)

Idag är jag lycklig :)
Mötte upp Johanna och hennes lilla pojk Liam i Alingsås,
Vi tog en sväng in till Dennis, han äger en tatuerings studio här i alingsås,  så den 18 januari ska Johanna påbörja sin tattooooooo .. kul :)

Sen gick vi upp till Cubus, och pratade lite med älskade Erika som jobbar där, köpte lite bäbiskläder.. (NEJ inte till mig) Utan till Acke och Michaelas lilla son Hugo som kom för lite mer än en vecka sen :) Åhhh..
Vi ska åka dit imorgon, och då vill jag inte stressa runt i affärer...
Köpte även massa saker inför skolstarten, block, pennor osv..
Sen en ny GI- Receptbok :)

Ställa mig och laga mat nu, recept kommer upp senare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0