Halsont..

Vad sjutton hjälper emot halsont feber och värk i hörger örat?!
Vaknade i morse och kände att jag började få väldigt ont i halsen.. Tänkte inte mer på det utan antog att det var för jag var torr i munnen eller nått, men nu har det hållt i sig precis heeela dagen/kvällen, börjar bli tokig på detta nu och speciellt när jag vet att jag ska försöka somna snart... inte helt okej enligt mig faktiskt...


Nyårs uppdateringen har varit urusel.. Förlåt, lovar att bättra mig på det imorgon, Till mitt försvar har jag faktiskt att det är Lena som tog alla bilderna och hon la inte upp dom fören idag.. (Alltså hon som är seg)
Jag tog bara ett fåtal bilder (egobilder) på mig och Magnus innan vi drog


Måste även säga att jag är så sjukt glad att jag har min fantastiska Therese..
Det är min sambos lillasyster men även min allra bästa vän och klasskamrat :)
Lärde känna henne för ca 7 år sen då jag och min pojkvän bara var kompis, (vi har varit ett par i ca 5 år)
Therese - Tessan har alltid varit vid min sida, hon vet precis ALLT om mig och ändå står hon kvar.. Vet att det är lite av en klysha att säga så men det är faktiskt sant.. det är många som vet mycket om mig, men endast 1 som vet ALLT..
Ska inte tråka ut er med ett "känsloinägg" men kände bara att jag var tvungen..!



Medan ni väntar på lite nyårs uppdatering och bilder så får ni 1 bild på mig och Tessan tagen direkt efter 12slaget :)



Utan dej, aldrig mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0