GI - Kött med sås & grönsaker..

Själva planen för dagens middag var hemmagjord bearnaisesås & nötbitar (grytbitar)
När jag berättade det för min mamma så skrattade hon åt mig och frågade om jag visste vad jag skulle ge mig in på, Mamma vet du vad.......? Det gjorde jag inte... Varför lyssnar jag inte på dig från början? ; )

Ser det slutade med nötbitar, gurka, tomat & PULVERSÅS! Trodde aldrig jag skulle säga det, men FAAAN vad gott det var med pulversås idag!




Just därför kommer det inte upp något recept idag heller, för finns inte så mycket att skriva om det..
Och imorgon ska jag antagligen ha lasange ingen : ) Magnus som vill ha det :)


Hur som hellst, såhär såg min tallrik ut idag :)





Kommentarer
Postat av: Pia Svensson

Det ser gott ut, men blir du mätt på det. Vi skulle gjort lasange idag men de hade ingen squasch i affären. Ser fram emot nästa recept

2011-01-19 @ 07:13:25
Postat av: Anonym

Jodå mamma, jag blir mätt.. Inte proppmätt, men det är inte heller nyttigt att bli.. Äter tills hungerkänslan har försvunnit.. :) bra och nyttigt sätt att minska sin matsäck :-)

2011-01-19 @ 14:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0