Steven Job - Teknikens Gud !!

Klockan är 5:36 å jag ligger vaken i sängen....suck... Vaknade 5:09 och kan inte somna om.. Dagen/natten då man verkligen behöver sova, julafton har ju en tendens att bli en väldigt lång och intensiv dag :) me like !
Fick en tidig julklapp, inte för tidig fick den allt 24 december, dock runt 1:30 kanske men ändå på julafton ;) hur som helst, fick en IPad ! :D hur glad som helst !! Trodde inte att jag skulle ha någon användning för den, men åååå herregud, hur klarade jag mig utan den??? Så jäkla praktisk o vilken grej !! Steven Job - teknikens Gud !!!

Nu ska jag försöka somna om lite =/
Får hoppas på några timmars sömn iallafall..

Natti..

Ååå GOOO JUL !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0