Redovisning

Som ni märker så är jag inte jättebra på att uppdatera just nu.. Varit mycket runt omkring faktiskt..
Bebis har börjat sparka på allvar nu :D Så underbart, nu kan tillomed man känna det utanför magen.. Det betyder ju så otroligt mycket för Magnus att han kan känna det. Jag har ju märt att någonting har varit i magen i 25 veckor.. Inte han, han ser ju bara hur jag blir störra, gnäller om ryggvärk m.m ;) aldrig det underbara jag faktiskt känt i magen.. Men nu kan han :) det puffar till då och då under handen på honom :)
Idag väckte bebis mig 05:06.. TACK !
en timma innan min klocka ska ringa för att väcka mig..
Men det gjorde inte så mycket, för magnus skulle gå upp 05:20 men när jag var vaken så låg han kvar till 35.. En riktigt mysmorgon :) Dock lovade jag att jag kunde ta ut hunden innan jag började.. Hur tänkte jag där? ;)
Idag är det redovisning i skolan.. jag tessan o johanna har skrivit en arbete om alkoholmissbruk.. Är sjukt nervös, hatar att redovisa inför folk.. man tycker ju att jag borde ha vant mig nu vid min klass efter 18 månader tillsammans.. men nej då.. inte det.. lika nervös för det ;)
Nu ska jag finslipa på det sista :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0