Dagen efter glöggkvällen :)

Va en jättetrevlig kväll igår..

Jag drack naturligtvis min älskade 0%-iga glögg, köpt på bolaget.. Vi blev bjudna på julmat och glögg (de som inte drack alkoholfritt) 
Efter maten va de dax för paketleken :) Vi hade köpt 2 st magnet spel - Fia med knuff och nått mera, 1 pussel & ett ängla spel med muminfigurerna (som jag sa att jag skulle slåss om att få med mig hem igen :) ) .. Vi vann 3 st ljuslycktor, en chokladask(fick an Anna), ett kom ihåg block att ha på kylskåpet (Fick av Lena <3 ) och givetvis mitt kära mumiun-änglaspel :D

 

Nu ligger älsklingen sjuk i soffan :( Får pyssla om honom lite idag känner jag, så som han ställer upp för mig under denna graviditet.. masserar både rygg och fötter varje kväll, så nu är det hans tur att få känna sig bortskämd lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0